X

ورود به سایت

نام کاربری*

رمزعبور*

X

فرم ثبت نام در سایت کولیس

نام*

نام خانوادگی*

ایمیل*

نام کاربری*

رمزعبور*

تکرار رمزعبور*

X

پروفایل شخصی شما

نام*

نام خانوادگی*

ایمیل*

نام کاربری*

خطا!

قدم  به 2020 اساسا وابسته به بهبود و پیشرفت مسمتر است. هر ابتکار عمل هرچند کوچک ، گامی در مسیر مهندسی شدن تمامی اجزاست. 

کارآیی فرایند تجارت

مرور کلی

ما دامنه­ وسیع و متنوعی از فرایندهای تجاری را انجام می‌دهیم که معمولاً از نقطه ای به نقطه ی دیگر متفاوت است. همه­ این فعالیت‌ها بنحوی با کاربران متفاوت و سیستم‌های کامپیوتری ارتباط درونی دارند. هدف سیاست کارآیی فرایند تجارت در پروژه‌ها، نیل به اهداف استراتژیک بهینه سازی فرایندهای تجاری و کاهش نقطه سر به سر در تجارت است.

اهداف

هدف ما، پیاده سازی یک مدل عملکردی مطابق با استاندارد جهانی است. این هدف، کل افراد، فرایندها و سیستم‌های ما را متحد می‌کند. هر یک از فرایندهای تجاری ما که در حال طراحی است، باید ساده، مفید و در عین حال محکم و حدالامکان خودکار باشد. این نوع هدف به مدیریت وقت آزاد می‌دهد تا روی فعالیت‌های ارزش افزوده تمرکز کند. این کار همچنین هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و پشتیبانی از سیستم‌های اطلاعاتی ما را ساده‌تر می‌کند.

کارآیی تولید در یک نگاه

در سالهای اخیر، سرمایه گذاری چندانی روی امکانات تولیدی ما انجام نپذیرفته است. این امر منجر به فرایندهای ناکارآمد تولید، طولانی شدن پروسه تولید، مدت زمان انتظار طولانی و اتلاف وقت فراوان شده است. چرا که محصولات مدام در حال انتقال از یک مرکز به مرکز دیگر شده است. هدف سیاست کارآیی تولیدی پروژه‌ها، پشتیبانی از رسیدن به تعدادی از اهداف استراتژیک مثل کاهش نقطه­ سر به سر است.

اهداف

هدف ما به روز رسانی توان تولید برای هماهنگ سازی مهندسی پیشرو خودمان و نحوه­ تولید است. امکانات مجهز، به ما این امکان را می‌دهد تا مدت زمان ارتقاء خدمت به مشتری را کاهش دهیم. تعداد سهامداران را کاهش دهیم تا ترازنامه­ خود را بهبود بخشیم و با قدرت به سمت اهداف از پیش تعیین شده تا سال 2020 حرکت کنیم.

موقعیت یابی تجاری

بررسی اجمالی

فرایندهای تجاری فعالیت‌های ما بر روی بهبود خدمات مشتری و ارتقاء خدمات ارائه شده به مشتریان متمرکز شده است. مثل فرایندهای متنوع تجاریمان، هنوز برای ما دامنه­ وسیعی از فرایندها وجود دارد که باید تسهیل و استاندارد سازی شوند. هدف سیاست یافتن جایگاه تجاری در پروژه‌ها دستیابی به هدف استراتژیک ارتقاء خدمات مشتریان است.

اهداف

ما با جدیت تمام روی بهبود خدمات مشتری کار می‌کنیم. از آنجا که این جنبه از فعالیتمان در گذشته دارای ضعف‌هایی بوده، ما می­دانیم که هنوز راه طولانی در رسیدن به این هدف داریم. با بهبود مدیریت منابع و تیم‌های تجاری و با برقراری ارتباط مجدد با مشتریان در بازارهای داخلی خودشان، هدف ما این است که مثل محصولات اصلی­مان، برای خدماتمان نیز اعتبار و شهرتی بدست بیاوریم.

کارایی مؤسسه

توضیح کلی

اغلب فعالیت‌های عملکردی ما از سال‌ها قبل روی هم انباشته شده و خیلی از آن‌ها یا مغایر با استانداردهای روز دنیاست یا هزینه­ی آن‌ها در برابر نیازهای ما خیلی بالاست. هدف سیاست کارآیی مؤسسات در پروژه‌ها، تقویت دستیابی به تعدادی از اهداف استراتژیک مثل بهبود ترازنامه و بهبود عملکرد مالی است.

اهداف

در یک کلام، ما می‌خواهیم از فضاهای بوجود آمده، به نحو احسنت استفاده کنیم. هرگاه که دیدیم که محل اجاره شده بیشتر از حد نیاز است، سعی می‌کنیم آنرا کمتر کنیم. هر جا که دیدیم برای فضای اشغال شده، هزینه بیشتری پرداخت می‌کنیم آنوقت برای کمتر کردن اجاره بها مذاکره می‌کنیم یا به مکانی مناسب با قیمت مناسب نقل مکان می‌کنیم. هرگاه دیدیم دارایی یا تجهیزات مازاد داریم، هدفمان ارزیابی آن‌ها و حذف هزینه­های غیر ضروری خواهد بود.

فعالیت‌های رشد و ترقی

توضیح کلی

بازارهای متنوع، فرصت اصلی برای گروه ما محسوب می‌شود. با متمرکز شدن روی فعالیت‌های فروش، می‌توان به رشد پایدار دست یافت و اغلب چرخه‌های قدیمیان را کنار زد. هدف سیاست فعالیت‌های رشد و ترقی پروژه‌ها، تقویت هدف استراتژیک ایجاد فرصت رشد است.

اهداف

از آنجا که ما در بازارها و بخشهای صنعتی مختلف حضور داریم، هدف ما ارائه­ی گزارش رشد و ترقی تا سال 2020 است. در عین حال، ما توان تولید خود را بالا می‌بریم تا دامنه­ فعالیتمان را گسترش و ارزش شرکت را برای سهامداران حفظ کنیم.